logo

Kvinner vet umulig


kvinner vet umulig

Noen ganger var hun ute hele natten.
Deres koner har bønnfalt dem: "Elskede, jeg tilgir deg.
Jesus sier oss, at for Gud er ingenting umulig: "Det som er umulig for mennesker, er mulig for Gud." (Luk.
På kort tid var han selvlært i gresk og hebraisk.Hennes rop besto av bare to ord: "Herre, hjelp." På det tidspunktet kunne ikke Mary engang.Anatomitime for kvinner 5 mest smertefulle steder å benytte mot overfallsperson i selvforsvar (når man ikke kommer unna ved sprint).Jeg tenker på et ungt par som kom fra gaten og til vår tjeneste for mange år siden, James og Mary Thomas.Han hadde smakt den himmelske gave, tilgivelsen.Denne pastoren var et effektivt vitne her på gatene i New York.
Hele dette kapittelet består av Guds gift kvinne på jakt etter sex på siden anklage mot Israel.
Kanskje Hebreerbrevet 6:4-6 har overbevist deg om at du ikke kan fornyes til omvendelse.




En bil blir heller ikke lov å stjele selv om motoren er trimmet, lakken skinner, og eieren har brukt tid og krefter på den.Du skal rope til dem, men de skal ikke svare deg." (Jer sex uten strenger 7:27).Du har blitt stengt ute fra Gud, fullt klar over at du har spyttet ham i ansiktet.Men Skriften sier at Gud angret sin vrede mot sitt folk.Hans hebraisklærer sa til ham: "Jeg kan ikke lære deg mer.Jeg kommer til å redde deg, og helbrede hvert et sår på din kropp og i din sjel." Ingenting av det som noen hadde sagt nådde inn til Mary.James var i et mentalt tåkeland, så bedøvet av stoff at han knapt kunne si sitt eget navn.
I dette tilfelle er en persons kjærlighet til Jesus erstattet med et absolutt hat til Gud.


[L_RANDNUM-10-999]
Sitemap